Korišćenje mailing listi Idi do glavnog sadržaja

Baza znanja

Odgovore na često postavljana pitanja i mnoštvo vrednih informacija o emailovima ili domenima naći ćete u našoj bazi znanja. Ukoliko tačno znate šta tražite iskoristite opciju pretraživanja ili pregledajte članke na određenu temu koristeći opciju kategorija.

Korišćenje mailing listi

Mailing liste omogućavaju korišćenje jedne e-mail adrese za slanje na više e-mail adresa. Mailing liste možete kreirati i administrirati putem control panela.

Linux – cPanel

1. Ulogujte se u cPanel preko Vašeg domena www.vasdomen.tld/cpanel.

2. Unutar Email kategorije odaberite Mailing Lists.

3. Upišite ime (adresu) Vaše nove mailing liste, i u padajućem meniju odaberite domen.

4. Takođe je potrebno uneti Password za listu i odrediti da li je lista javna ili privatna:

Private
– arhive su privatne, administrator mora potvrditi subrscription novih korisnika na listu i Mailman interfejs ne prikazuje mailing listu
Public
– arhive su javne, svako se može prijaviti na listu i Mailman interfejs prikazuje detalje liste.

5. Za administraciju postojeće liste pristupate istoj sekciji cPanela, pa pod Current Lists možete naći svoju listu. Za administraciju liste, kliknite na Manage.

6. Nakon toga će Vam se otvoriti novi prozor sa postavkama mailing liste. Više detalja o postavkama možete pronaći na cPanel dokumentaciji.

Windows – WebsitePanel

1. Ulogujte se u WebsitePanel preko Vašeg domena www.vasdomen.tld/cpanel

2. Kliknite na Mail > Lists.

3. Kliknite na Create Mailing List.

4. Unesite sledeće podatke:

E-mail Address – E-mail adresa liste
List Description – Kratak opis liste
List Moderator – Koja osoba će biti zadužena za moderisanje liste

5. Podesite ostale postavke po želji.

6. Kliknite Save.

I dalje vam je potrebna pomoć? Mi smo tu za vas!